Wyniki wyszukiwania grafik - "ol49-61" |
Ol49 opuszczają Ełk...316 odsłonOd prawej: Ol49-9, Ol49-61 i BR285-129, który tego dnia poruszał wszystkie te piękne parowozy...
Chwilę później BR'ka podczepiła się do Ol'ki 9 i podczepiłą ją do 61'ki.
11.08.2014r.
|
|
Ol49-9297 odsłonPo wielu latach przerwy znów jedzie... Parowóz został wyprodukowany w Fabryce Lokomotyw im. Feliksa Dzierżyńskiego w Chrzanowie w 1952 roku. Na początku pracowała w Rzeszowie, by po kilkunastu latach zasilić szeregi MD Ełk (dokładnie w 1970 roku). Tu pracowała do 1991 roku, gdzie dokładnie 30 października została skreślona z inwentarza. Teraz oczekuje już wraz z Ol49-61 na transport do Muzeum Przemysłu i Kolejnictwa na Śląsku w Jaworzynie Śląskiej.
11.08.2014r.
|
|
Ol49-61305 odsłonParowóz został wyprodukowany w Fabryce Lokomotyw im. Feliksa Dzierżyńskiego w Chrzanowie w 1953 roku. Po kilku latach pracy w Warszawie, Łodzi i Trzebini trafił, w 1968 roku, do Ełku. Tu pracował do 1993 roku, 4 czerwca został skreślony z inwentarza. Na zdjęciu, już po przestawieniu na inny tor, oczekuje na transport do Muzeum Przemysłu i Kolejnictwa na Śląsku w Jaworzynie Śląskiej.
11.08.2014r.
|
|
Ol49-9331 odsłonPo wielu latach przerwy znów jedzie... Parowóz został wyprodukowany w Fabryce Lokomotyw im. Feliksa Dzierżyńskiego w Chrzanowie w 1952 roku. Na początku pracowała w Rzeszowie, by po kilkunastu latach zasilić szeregi MD Ełk (dokładnie w 1970 roku). Tu pracowała do 1991 roku, gdzie dokładnie 30 października została skreślona z inwentarza. Teraz oczekuje już wraz z Ol49-61 na transport do Muzeum Przemysłu i Kolejnictwa na Śląsku w Jaworzynie Śląskiej.
11.08.2014r.
|
|
Ol49-9350 odsłonWraz z Ol49-61 oczekują na transport do Jaworzyny Śląskiej.
26.09.2014r.
|
|
|